Credeţi că România se poate lăsa mai prejos decât Italia lui Berlusconi unde femeile – obiect sexual sunt folosite pentru a vinde şi a promova orice? Nati Meir, un candidat despre care n-a auzit multă lume, s-a gândit că formula de succes care îl va scoate din anonimat în campania electorală pentru alegerile prezidenţiale din toamnă sunt femeile – trofeu. El şi-a anunţat candidatura în urmă cu ceva timp înconjurat de un grup de sirene semi-dezbrăcate cărora le-a îndesat bancnote în chiloţei.
Pentru a aduna semnăturile necesare depunerii candidaturii a apelat la o femeie – obiect sexual cu notorietate, Monica Columbeanu, pe care a numit-o purtătoarea sa de cuvânt.
Mai nou, cu toate că mai sunt luni bune până la lansarea oficială a campaniei electorale, Nati Meir o oferă ca trofeu pe Monica Columbeanu celui care îi va compune un inm de campanie. El a lansat astăzi un concurs intitulat sugestiv „O vrei pe Monica la masă?” în care premiul I constă într-o cină romantică cu Monica sau cu el, la alegere.
3 comentarii:
Ce mizerie!
ohhh good!!
Si, ca de obicei, femeile sunt de vina pentru asta si sunt niste curve. Nimeni nu vede nimic gresit in abordarea barbatului. Din comentariile televizate reiese ca singura greseala este ca un candidat la presedintie nu face campanie asa.
Trimiteți un comentariu