joi, 11 februarie 2010

„Nu mă lasă soţul să iau anticoncepţionale”

Ce o să citiţi mai jos nu este o ştire din Afganistan. Este din Vrancea, o regiune a României, ţară membră a UE.

"Cele mai multe probleme reclamate la singurul cabinet de planning familial din judeţul Vrancea sunt neînţelegerile în cuplu pe teme sexuale dar şi că femeile nu sunt lăsate de soţii lor să urmeze tratamente de contracepţie.

Ionica este una dintre pacientele care iau astfel de pilule pe ascuns întrucât are deja cinci copii şi peste 40 de avorturi. „Iau fără să ştie soţul că nu mai pot face avorturi. Am 42 de chiuretaje. Nici uter nu mai am. Soţul nu mă lasă să mă protejez că aşa vrea el dar nu mai pot aşa", ne-a mărturisit femeia. " (Ştirea completă, Adevărul).

Că bine zicea Aurora Liiceanu într-un interviu recent: „a fi autonomă nu intră în educaţia femeii”.

Niciun comentariu: