vineri, 21 mai 2010

Dezbatere: Profilul femeii jurnalist – între Anna Politkovskaia şi fătucile din presă

Centrul pentru Jurnalism Independent anunţă organizarea unei dezbateri cu tema Profilul femeii jurnalist – între Anna Politkovskaia şi “fătucile din presă”, miercuri, 26 mai 2010, de la orele 16:00, la sediul CJI din Bdul. Regina Elisabeta nr. 32, et. 1.
Organizatorii anunţă că şi-au propus să afle în ce măsură asistăm la o “feminizare a profesiei” şi dacă o astfel de tendinţă afectează statutul social şi profesional al jurnalistului. Totodată vor încerca să definească parametrii “carierei” femeii jurnalist şi modelele de care dispun şi pe care le aleg tinerele care aspiră la intrarea în profesie.
Întâlnirea este deschisă jurnaliştilor, studenţilor şi analistilor pieţei mass-media de ambele sexe, precum şi celor preocupaţi de problema egalitaţii de gen.

Cei interesaţi sunt rugaţi să confirme participarea la tel: 021 31111375 (6) sau e-mail: carmen@cji.ro până la data de 25 mai 2010, orele 17:00.
Update 28 mai

Un comentariu:

Anonim spunea...

Iată ce gîndeam eu recent-ca şi în trecut-şi despre problema asta a diferenţierii , pe blogul dnei Gabriela:
..Draga mea doamnnă, aţi observat cu cît de multă sinceritate am simţit că trebuie să vă îmbrăţişez, la conferinţa aceea unde mă bucur că m-a invitat dl. Năstase.(detest însă populismul 'aerului condiţionat rece, printre altele). Ştiţi de ce sunt necăjită (mai ales acum, recent, din 2 motive 'diplomatice')şi, ca să nu devin 'spam' voi rămîne la subiectul nostru, explicitîndu-l însă literar -gen Orhan Pamuk, preferatul meu-pentru dumneavoastră: dimineaţa în timp ce îmi beau cafeaua şi rareori cînd îmi rămîne vreme -10 min-să mă gîndesc (şi) la mine,îmi amintesc zămbetul dumneavoastră şi îl regăsesc aici, în faţa calculatorului, în tot ceea ce scrieţi.(Bine că zîmbetul Nu se impozitează!!)